میدانی چه چیز آرزوی دلم است؟؟؟؟






































مخـاطبــ خـآصــ مـטּ H

♥تقدیم بهــ تنها بهانهــ زندگیمـ♥

از بیان احساسات پاکم هراسی ندارم
می نویسم هر آنچه را که در قلبم بارور شده است
نام تو را که تکرار می کنم قلبم به یکباره می لرزد
تو نمی دانی که چقدر دوستت دارم؟؟؟

اما برایت می گویم تا بدانی:

به وسعت آسمان آبی قلبت

و به آرامی موجهای دریای نگاهت

چرا که عشق توسرلوحه قلبم است

و وجودت آرامش بخش روح و جانم

می دانی چه چیزی آرزوی دلم است ؟؟؟

اینکه تمام وجودت تا همیشه از آن من گردد

و تمام هستی تا ابد فدای بودنمان با هم شود
عشقم دوستت دارم تا به ابد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

و در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391 در ساعت 18:18 با دست خط : MEH.D

Ghasedak Theme